Nokia 808 PureView

3xxx, 5xxx, 6xxx, 7xxx -es és N-Gage Nokia telefonokkal foglalkozó témák
Avatar
blpub
2. szint
2. szint
Hozzászólások: 280
Csatlakozott: 2009-06-19 pén. 20:26:44
Készüléktípus: LG G3 + Nokia 808 PureView
Tartózkodási hely: Miskolc City
Has thanked: 2 times
Been thanked: 9 times

Re: Nokia 808 PureView

Hozzászólás Szerző: blpub »

Sziasztok!

Bár az utolsó hozzászólások dátuma alapján már a kutya sem olvassa a fórumot, azért kérdeznék:
a 701-esem kijelzőzárja eltört (másodszor), de már nincs hozzá hátsó keret (teljes keretet kell cserélni egy darab műanyag miatt), viszont a szerviz felajánlott helyette egy 808-at.
Nem tudok dönteni, mert sokkal értékesebb a csere, ez tény, de a nagyobb méret és a bumfordi kamera eltántorít. A külső is szerepet játszott a 701-es megvásárlásában, és e-bayen van hozzá műanyag kapcsoló konzol, nekem meg T4 és T6-os csavarnyúzóm, szóval a szerviz a hivatalos protokoll szerint nem tudja javítani, de én viszont meg tudnám csinálni.
Szóval, ti cserélnétek? :)
Üdv!
Avatar
ferret
Fő moderátor
Fő moderátor
Hozzászólások: 5555
Csatlakozott: 2009-01-12 hétf. 21:06:08
Készüléktípus: RedmiNote4+250 old nokia
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: a nyúlon túl
Has thanked: 112 times
Been thanked: 348 times

Re: Nokia 808 PureView

Hozzászólás Szerző: ferret »

blpub írta:Szóval, ti cserélnétek? :)
Ez számomra nem is kérdés. :yes:
Kép Kép
Avatar
bobvosgy
2. szint
2. szint
Hozzászólások: 418
Csatlakozott: 2011-12-16 pén. 13:12:13
Készüléktípus: LG G2 mini + N8
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Békés megye
Has thanked: 68 times
Been thanked: 83 times

Re: Nokia 808 PureView

Hozzászólás Szerző: bobvosgy »

blpub írta: Szóval, ti cserélnétek? :)
Húúúú :whaaa: Azonnal IGENT mondtam volna,nem is gondolkoznék rajta :king:
Avatar
Macika
6. szint
6. szint
Hozzászólások: 8928
Csatlakozott: 2009-05-01 pén. 11:47:34
Készüléktípus: Huawei P30 Pro 8 256
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest
Has thanked: 321 times
Been thanked: 605 times

Re: Nokia 808 PureView

Hozzászólás Szerző: Macika »

Kolondrum írta:
joe3 írta:
Kolondrum írta:Szervizben akkor érvénytelenítődik a garancia ha nyomát találják beavatkozásnak? Pl Nokia.
Vagy valami valami amiről mi halandók nem tudunk és azonnal tudják a beavatkozást?
SE-éknél ilyen nem volt, ezt tudom.

Köszi a választ!
Gondolom szoftveres beavatkozásra gondolsz? Az a lényeg mielőtt szervízbe viszed rakd vissza az érintettlen gyári szoftvert. Ha meg teljesen meghal hardver hiba pl: alaplap akkor meg mindegy mi van rajta.
Hardveresre!!! A szoftveres mikénteket vágom.
Erre találta ki a Nokia az egyszer használatos csavarokat. Kicsavarás után ki kell dobni és újakra cserélni, Így azonnal látható (ha tudja az ember, mit kell nézni rajta), ha volt szétszedve. Ha pedig már volt szervizelve a készülék, akkor kapott festékzárat.
"A legjobb érv a demokrácia ellen egy ötperces beszélgetés egy átlagos szavazóval."
Sir Winston Churchill
spider2
1. szint
1. szint
Hozzászólások: 191
Csatlakozott: 2009-02-04 szer. 10:13:53
Készüléktípus: Nokia N8
Has thanked: 21 times
Been thanked: 10 times

Re: Nokia 808 PureView

Hozzászólás Szerző: spider2 »

Üdv!

Nyár végén vettem egy ilyen telefont. XXL gsm -nél lett vásárolva. Természetesen még garanciás. Ősszel szembesültem a képernyővédő óra elhalványodás hibával ami elvileg gyári hiba és a gyár cseréli ezeket a készülékeket. Itt van róla egy leírás: meg valaki csinált róla videót is a lap alján van linkelve: http://discussions.nokia.com/t5/Nseries ... 640/page/2
Visszaküldtem postán az XXLgsm-nek a telefont, előtte természetesen emailon egyeztettünk és a csomagba is küldtem mellékelve egy levelet hogy mi a hibája és kérem orvosolni a dolgot. Kb 2 hét múlva visszakaptam úgy a telefont hogy utánvéttel küldték el, tehát összesen kifizettem kb 4500ft -ot és a telefonnal semmit nem csináltak csak ráraktak egy uj sw-t és kész. Természetesen ugyan úgy nem működik a telefon. Most felhívtam a szervizest és elmondtam neki hogy attól hogy rak rá egy másik szoftvert még nem fog megjavulni egy gyári hibás telefon. De nem nagyon értem hogy miért nem próbálta ki mielőtt visszaküldte volna?! Most újból postáznom kell a telefont, kíváncsi leszek mi lesz a vége...
Avatar
bladehu2
5. szint
5. szint
Hozzászólások: 2248
Csatlakozott: 2009-11-10 kedd 14:56:43
Készüléktípus: G2
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: BP
Has thanked: 59 times
Been thanked: 359 times

Re: Nokia 808 PureView

Hozzászólás Szerző: bladehu2 »

spider2 írta:Üdv!
Nyár végén vettem egy ilyen telefont. XXL gsm -nél lett vásárolva. Természetesen még garanciás. Ősszel szembesültem a képernyővédő óra elhalványodás hibával ami elvileg gyári hiba és a gyár cseréli ezeket a készülékeket. Itt van róla egy leírás: meg valaki csinált róla videót is a lap alján van linkelve: http://discussions.nokia.com/t5/Nseries ... 640/page/2
Visszaküldtem postán az XXLgsm-nek a telefont, előtte természetesen emailon egyeztettünk és a csomagba is küldtem mellékelve egy levelet hogy mi a hibája és kérem orvosolni a dolgot. Kb 2 hét múlva visszakaptam úgy a telefont hogy utánvéttel küldték el, tehát összesen kifizettem kb 4500ft -ot és a telefonnal semmit nem csináltak csak ráraktak egy uj sw-t és kész. Természetesen ugyan úgy nem működik a telefon. Most felhívtam a szervizest és elmondtam neki hogy attól hogy rak rá egy másik szoftvert még nem fog megjavulni egy gyári hibás telefon. De nem nagyon értem hogy miért nem próbálta ki mielőtt visszaküldte volna?! Most újból postáznom kell a telefont, kíváncsi leszek mi lesz a vége...
már ne is haragudj de én itt egy szót sem látok arról hogy a nokia azt mondta volna erre hogy ez gyári hiba és gariba cserélnék a készülékeket. az hogy itt egyszerű emberek találgatnak azért nem kellett volna rögtön postáznod. akár pl felhívhattál volna egy nokia care-t (ha valóban hivatalos infot szeretnél) hogy ha ez a jelenség van akkor ilyenkor mivan. másrészt ezek az emberek a nokia fóumon könnyen lehet hogy pont abból a 4 országból írnak (nem tudni ugye) akikél a nyelvi változat miatt jött elő ez a hiba és vagy felrakták a javítást és megoldódott nekik vagy nem tudják hogy van ilyen patch. de még ha a nokia gariba cserélné is, te gms boltba vetted (és gondolom nem hivatalos nokia garisat mert akkor eleve a nokia care-be szólna a garijegyed) amire a nokiás gyári hibás cserék eleve nem vonatkoznak. gsmbolti gari = addig vagy kedves ügyfél míg le nem teszed a pénzt az asztalra, utána már csak "gond' vagy. és ez többé kevésbé az összes gms boltra igaz. amúgy a gmsboltos lehet hogy sokkal jobban tisztában van vele mi az ami valóban gyári és/vagy hw hiba és mi nem, mint te aki elolvastál egy fórumot :)
ha megint postázod megmondom mi lesz a vége, ott fog pihenni 1 hónapig a polcukon, aztán visszakapod hogy "ez sajnos ilyen, a használatot jelentősen nem befolyásolja", tehát cserélni ez miatt 99.99% hogy eszük ágába se lesz. te meg kifizettél megint 4500ft-ot. de biztos megéri...
LG G2 32GB [4.4.2] * Asus MemoPad HD [JB 4.2] | fiókban: N8 * N5800 * SE W880i * N3210
Ha meghalsz, te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy.
Avatar
Damir
Kiemelt 6. szint
Kiemelt 6. szint
Hozzászólások: 8779
Csatlakozott: 2010-04-06 kedd 20:58:49
Has thanked: 48 times
Been thanked: 349 times

Re: Nokia 808 PureView

Hozzászólás Szerző: Damir »

Cserélik gariban, ez 100%, aki eddig bevitte kicserélték. Én is voltam kb 1 hónapja, szó nélkül cserélték. Annyit vettem észre, hogy szerintem van új fajta kijelző, ugyanis a régi rossz hangszóró melletti részen csupasz volt, látszódott a közelség érzékelő, stb, az újon meg ez sötétítve van.
A másik, hogy a halványodás az nem a magyar szoft miatt van. A magyar szoft miatt az óra nem jelenik meg rendesen, szétesik, de erre van javítás, smartnews.hu-n többek közt.

Úgyhogy az xxl-nek ezt cserélni kellene, ahogy a nokia is tette, kérdés, hogy mennyire vállalják be az ilyen gyári hibákat. Ha korrektek, akkor kicserélik.
These users thanked the author Damir for the post:
spider2 (2013-12-12 csüt. 19:15:54)
Rating: 2.63%
spider2
1. szint
1. szint
Hozzászólások: 191
Csatlakozott: 2009-02-04 szer. 10:13:53
Készüléktípus: Nokia N8
Has thanked: 21 times
Been thanked: 10 times

Re: Nokia 808 PureView

Hozzászólás Szerző: spider2 »

Lehet hogy éppen amit linkeltem csak "találgatnak" esetleg, de nem egy ilyen oldalt olvastam ahol konkrétan írták hogy aki visszaküldte annak cserélték és elismerte a nokia gyári hibának. Itt nem a nyelvi változat miatti nagy óra probléma van, ezt leírtam a szervizesnek is első alkalommal mert gondoltam hogy ez lesz a megoldása hogy tol rá egy új szoftot. Csak ha ki is próbálta volna utána akkor látta volna hogy mi a probléma lényege. De gondolom mennyit foglalkozott vele... Elhiheted hogy én is mindent kipróbáltam mielőtt visszaküldtem.
Természetesen ismét el fogom küldeni portósan, hülye nem vagyok hogy megint fizetek a postáért ezt meg is beszéltem a szervizessel. Ha nem oldják meg akkor pedig kénytelen leszek a fogyasztóvédelem véleményét megkérdezni erről. Azért nem egy filléres vacakról van szó. Működjön úgy ahogy kell. Játsszák le ők a Nokiával, gondolom megvan erre a módjuk.
spider2
1. szint
1. szint
Hozzászólások: 191
Csatlakozott: 2009-02-04 szer. 10:13:53
Készüléktípus: Nokia N8
Has thanked: 21 times
Been thanked: 10 times

Re: Nokia 808 PureView

Hozzászólás Szerző: spider2 »

Üdv!

Ma kaptam vissza a telefont majdnem 1 újabb hónap után. Természetesen ugyan úgy halvány az óra. Ráadásul a számlát és a garancia levelet sem küldték vissza, és a hab a tortán hogy kicserélték az alaplapot és így az imei szám is megváltozott. Jah és nem mellesleg második indítás óta "disk error" t ír ki és rommá fagy.
Ki sem próbálták hogy működik-e, úgy küldték vissza... Hihetetlen. Most várom hogy a szervizes visszahívjon, rákérdez a nokia szervizben.
Avatar
bladehu2
5. szint
5. szint
Hozzászólások: 2248
Csatlakozott: 2009-11-10 kedd 14:56:43
Készüléktípus: G2
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: BP
Has thanked: 59 times
Been thanked: 359 times

Re: Nokia 808 PureView

Hozzászólás Szerző: bladehu2 »

spider2 írta:Üdv!
Ma kaptam vissza a telefont majdnem 1 újabb hónap után. Természetesen ugyan úgy halvány az óra. Ráadásul a számlát és a garancia levelet sem küldték vissza, és a hab a tortán hogy kicserélték az alaplapot és így az imei szám is megváltozott. Jah és nem mellesleg második indítás óta "disk error" t ír ki és rommá fagy.
Ki sem próbálták hogy működik-e, úgy küldték vissza... Hihetetlen. Most várom hogy a szervizes visszahívjon, rákérdez a nokia szervizben.
nem akarom azt mondani hogy "ugye megmondtam", pedig de. amugy mi a product code-ja a telódnak? csak mert ha nem európai akkor nokia szervízben biztos nem járt azok ugyanis nem javítanak ázsiai piacra szánt készülékeket. a másik meg hogy nokia szervízből én még nem kaptam vissza úgy telefont hogy ne javították volna meg, úgy meg pláne hogy rosszabb lett volna mint előtte. szinte teljesen kizárt hogy ezt a szakbarbár "javítást" nokia szervízben végezték volna. a te telódat nagy valószínűséggel valami sufniszervíz javította, vagy inkább rontotta el mégjobban. lehet hogy a nokia garival rendelkezőknek a nokia kicserélte a kijelzőt, a gsm bolt viszont egy teljesen más tészta. ők nem a magyar/európai nokiától veszik (hiszen akkor többe kerülne nálunk mint magánál a nokiánál) hanem távolkeletről hozzák be szürkén/feketén, ezért tudják olcsóbban adni és ezért nem kapsz hozzá nokiás garipapírt. baj esetén viszont a gsmbolt nem nagyon fogja visszaküldözgetni ázsiába a telefont (mivel ha elveszik akkor neked csak muszáj lenne adniuk egy új telót, az meg ugye ráfizetés) hanem vagy megpróbálnak valamit kalapálni rajta maguk vagy elküldik valami sufniszervízbe. még ha a teló eu-s is lenne (amivel hajlandók foglalkozni az európai nokia szervízek), ha nincs róla számla vagy garipapír (fekete/szürke telefonokról nem nagyon szokott egyik se lenni) akkor a nokia annyiért cserélne egy alaplapot amennyi egy új teló ára, tehát ott nem nagyon érné meg a boltnak pénzért javíttatni. szerintem volt a boltban valami töröttkijelzős vagy hasonló hibájú 808 amiből átrakták a panelt hogy majd jó lesz az neked, meg hogy lásd hogy dolgoztak vele.
ha akarsz velük küzdeni akkor szerintem ennyi idő után (mivel többedszerre sem javították a hibát) mondhatod hogy kösz de akkor elállsz a szerződéstől és kérsz vagy egy új telefont vagy vissza az árát. a fogyasztóvédelemtől nem fognak megijedni mert az nem hatóság hanem egy vicc, ha meg pereskedni akarsz egész addig neked kerül sok pénzedbe amíg a bíróság igazat nem ad neked (az meg akár jópár év is lehet). és ezt a gmsboltok is pontosan tudják, nem véletlen tehetik meg hogy nagy ívben sz*rnak a vásárlóra miután az letette a pénzt az asztalra.
LG G2 32GB [4.4.2] * Asus MemoPad HD [JB 4.2] | fiókban: N8 * N5800 * SE W880i * N3210
Ha meghalsz, te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy.
Válasz küldése
  • Similar Topics
    Válaszok
    Megtekintve
    Utolsó hozzászólás

Vissza: “S60 - egyéb készülékek”