Elolvastam a használati útmutatót, ott csak annyit írt hogy a garancia csak akkor nem él, ha a hiba nem rendeltetésszerű használatból, vagy nem "Certified", azaz igazoltan megfelelő gyártótól származó alkatrészekből (értsd: bármely nem Nokia által gyártott USB, töltő, hátlap, sötöbö) ered. Mivel ez nem él fent, ezért kötelező lenne kicserélniük nem?3. A 151/2006. (IX. 22) Kormányrendelet alapján kötelező jótállás alá tartozó termékekre a Magyar Telekom Nyrt az általa forgalmazott, jelen jótállási jegyen megadott készülékre, tartozékaira (összefoglaló néven: termékre) a vásárlás napjától a jótállás alá eső meghibásodás esetén 10 hónapos kötelező jótállást nyújt.
Jelen jótállási jegyen megadott termékre Magyar Telekom Nyrt. 12 további hónap korlátozott jótállást nyújt, melynek részletes feltételeit a megvásárolt termékhez csatolt Használati útmutató tartalmazza. Ezen kötelezettségvállalás azonban semmilyen körülmények között nem minősül a Fogyasztó részére a jogszabályok által biztosított szavatosság, illetve jótállás Magyar Telekom Nyrt. általi kiterjesztésének, hanem ez egy önálló jogosultság.
Ha meg nem cserélik ki, akkor megmondom hogy feljelentem és beperelem őket a Fogyasztói jogaim (garanciális jog) erős megsértése miatt. Végülis igazam van, mert ők a kiterjesztett garancia címszó alatt a TERMÉKre hivatkoznak (a készülék és annak gyári tartozékai), nem csak a készülékre.
Vagy nincs igazam? Valaki jogszakértő igazán felvilágosíthatna! Köszönöm!