Nokia mintaboltok/szervízek véleményezése!

A készülékek szervízes tapasztalataival, illetve szervízeléssel kapcsolatos témák
Fórum szabályok
Ebben a fórumban csak a készülékek gyári hibáival, szervizelésével kapcsolatos tapasztalatokat várjuk. A készülékeknek megvannak a saját topikjai általános célokra, tehát itt kizárólag szervízeléssel foglalkozunk. A nem ide tartozó témákat töröljük!
A fórum használat című topikot mindenképp olvasd el!
Avatar
fonix232
5. szint
5. szint
Hozzászólások: 2208
Csatlakozott: 2009-01-12 hétf. 20:24:05
Készüléktípus: ZTE Blade
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Behind you!!!
Has thanked: 2 times
Been thanked: 44 times

Re: Nokia mintaboltok/szervízek véleményezése!

Hozzászólás Szerző: fonix232 »

Szerintetek mennyi az esélye, hogy a sérült fülest a Tré vagy a Nokia (inkább a Tré) kicseréli? Mert idézem a garancialevélből:
3. A 151/2006. (IX. 22) Kormányrendelet alapján kötelező jótállás alá tartozó termékekre a Magyar Telekom Nyrt az általa forgalmazott, jelen jótállási jegyen megadott készülékre, tartozékaira (összefoglaló néven: termékre) a vásárlás napjától a jótállás alá eső meghibásodás esetén 10 hónapos kötelező jótállást nyújt.

Jelen jótállási jegyen megadott termékre Magyar Telekom Nyrt. 12 további hónap korlátozott jótállást nyújt, melynek részletes feltételeit a megvásárolt termékhez csatolt Használati útmutató tartalmazza. Ezen kötelezettségvállalás azonban semmilyen körülmények között nem minősül a Fogyasztó részére a jogszabályok által biztosított szavatosság, illetve jótállás Magyar Telekom Nyrt. általi kiterjesztésének, hanem ez egy önálló jogosultság.
Elolvastam a használati útmutatót, ott csak annyit írt hogy a garancia csak akkor nem él, ha a hiba nem rendeltetésszerű használatból, vagy nem "Certified", azaz igazoltan megfelelő gyártótól származó alkatrészekből (értsd: bármely nem Nokia által gyártott USB, töltő, hátlap, sötöbö) ered. Mivel ez nem él fent, ezért kötelező lenne kicserélniük nem?

Ha meg nem cserélik ki, akkor megmondom hogy feljelentem és beperelem őket a Fogyasztói jogaim (garanciális jog) erős megsértése miatt. Végülis igazam van, mert ők a kiterjesztett garancia címszó alatt a TERMÉKre hivatkoznak (a készülék és annak gyári tartozékai), nem csak a készülékre.

Vagy nincs igazam? Valaki jogszakértő igazán felvilágosíthatna! Köszönöm!
  • ZTE Blade - CyanogenMod 7
  • Haipad M7 - PhoenixMod [0805] v1.1
  • Asus Transformer TF101 32GB - Revolver 2.5, Clemsyn kernel v9, custom sound mod
Avatar
MrAngelo
Kiemelt 5. szint
Kiemelt 5. szint
Hozzászólások: 2972
Csatlakozott: 2009-01-13 kedd 10:26:07
Készüléktípus: LG G4 + Sony Xperia Tab Z
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Veszprém
Has thanked: 52 times
Been thanked: 86 times

Re: Nokia mintaboltok/szervízek véleményezése!

Hozzászólás Szerző: MrAngelo »

Hi aLL

Úgy néz ki végleg meghalt a hangszóróm...
A történet azzal kezdődött, hogy közel két évig 100%-ig meg voltam elégedve az N82-vel, aztán jöttek a gondok... a kamerám nem tudott 3-5 méternél távolabbra fókuszálni majd néhány napra rá a hangszóróm néha recsegni kezdett beszélgetés közben. A 2 év garancia május 29-ig tartott. Május elején visszavittem Veszprémbe és felírták a szimptómákhoz, hogy "A hangszóró recseg, a kamera nem tud távolra fókuszálni, homályosak a képek"
Egy hét után visszakaptam. A jótállási jegyen, a szerviz matricáján ez áll:
"Bejelentett hiba: 5103 - Kamera nem működik
Az elvégzett javítás: Mechanikai javítás"
A hölgy a pult túloldaláról közölte, hogy nem mindig írnak rá mindent. Oké, ezt megértem, kevés a hely, stb... ;)
Kipróbáltam, hazavittem, tökéletes... A kamera olyan volt mint újkorában. Aztán néhány telefonhívás után ismét rosszalkodott a hangszóró. - talán elfelejtették - :shifty:
Nem gond, nem mindig recseg és sokat úgyse telefonálok de azért legyen jó. ;) Két nappal a garancia lejárta előtt ismét visszavittem.
Körülbelül egy hete megkaptam (szintén mechanikai javítás) tökéletes... a hangszóró jobb volt mint újkorában.
Most kb. egy órája telefonálás közben 1 mp után megszűnt a hang, fehér képernyő, (csak a hívás jel látszik jobb felül) - Piros gomb és a telefon működik tovább, de csak kihangosítva tudok telefonálni. :cool2: Újraindítás, miegymás, semmi hang.
Mire gondol ilyenkor az emberfia - majd' két évig tökéletesen működik, rosszalkodik, semmi baj... megjavítják, majd néhány napra rá végleg elromlik - :sly:
Persze minden éremnek két oldala van, visszavihettem volna néhány nappal előbb is, akkor most még beleférne a garanciába de az is lehet, hogy később romlott volna el... ;)
Legfeljebb kicseréltetem, néhány ezer forintnál csak nem több - de mi van ha nem a hangszóróval van a baj hanem valami mással ami miatt a hangszóró romlik el - :hmm2: amit nem vettek észre a szervizben. (részben érthető mert csere után működött)
De most úgy fest a dolog, hogy ha visszaviszem és valami komolyabb beavatkozás szükséges akkor az akár nagyon sokba is kerülhet (szerintem önhibámon kívül)
Most vigyem vissza és verjem az asztalt? Nincs értelme.
Ha valaki tud bármit ajánlani ezzel kapcsolatban, tudok-e (érdemes-e) tenni valamit, kérem írja meg (akár privátban is).
Köszönöm.
Avatar
fonix232
5. szint
5. szint
Hozzászólások: 2208
Csatlakozott: 2009-01-12 hétf. 20:24:05
Készüléktípus: ZTE Blade
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Behind you!!!
Has thanked: 2 times
Been thanked: 44 times

Re: Nokia mintaboltok/szervízek véleményezése!

Hozzászólás Szerző: fonix232 »

MrAngelo:

Elvileg a cserélt elemekre jár még egy kis idő plusz garancia, elvégre az alkatrész újonnan "vásárolt". Ráadásul ne legyen már az hogy megveszed, megcsinálják, aztán gari vége után pár nappal elromlik! Lehet bevinni nekik reklamálni, hogy ŐK cseszték el valamivel! Hidd el ha kicsit rámenősebb vagy, látják hogy nem engeded magad, akkor megcsinálják!
  • ZTE Blade - CyanogenMod 7
  • Haipad M7 - PhoenixMod [0805] v1.1
  • Asus Transformer TF101 32GB - Revolver 2.5, Clemsyn kernel v9, custom sound mod
Avatar
MrAngelo
Kiemelt 5. szint
Kiemelt 5. szint
Hozzászólások: 2972
Csatlakozott: 2009-01-13 kedd 10:26:07
Készüléktípus: LG G4 + Sony Xperia Tab Z
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Veszprém
Has thanked: 52 times
Been thanked: 86 times

Re: Nokia mintaboltok/szervízek véleményezése!

Hozzászólás Szerző: MrAngelo »

fonix232 írta:MrAngelo:

Elvileg a cserélt elemekre jár még egy kis idő plusz garancia, elvégre az alkatrész újonnan "vásárolt". Ráadásul ne legyen már az hogy megveszed, megcsinálják, aztán gari vége után pár nappal elromlik! Lehet bevinni nekik reklamálni, hogy ŐK cseszték el valamivel! Hidd el ha kicsit rámenősebb vagy, látják hogy nem engeded magad, akkor megcsinálják!
Én úgy tudom, hogy nem indul újra és nem hosszabbodik meg a garancia mivel az első év után már a 'Nokia korlátozott gyártói garancia' van érvényben.
Az a baj, hogy nem itt javítják hanem elküldik Pestre, így legfeljebb az ügyfélszolgálatossal vitázhatok aki aztán tényleg nem tehet semmiről.
A 22-es csapdája... :?
Avatar
fonix232
5. szint
5. szint
Hozzászólások: 2208
Csatlakozott: 2009-01-12 hétf. 20:24:05
Készüléktípus: ZTE Blade
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Behind you!!!
Has thanked: 2 times
Been thanked: 44 times

Re: Nokia mintaboltok/szervízek véleményezése!

Hozzászólás Szerző: fonix232 »

MrAngelo írta:
fonix232 írta:MrAngelo:

Elvileg a cserélt elemekre jár még egy kis idő plusz garancia, elvégre az alkatrész újonnan "vásárolt". Ráadásul ne legyen már az hogy megveszed, megcsinálják, aztán gari vége után pár nappal elromlik! Lehet bevinni nekik reklamálni, hogy ŐK cseszték el valamivel! Hidd el ha kicsit rámenősebb vagy, látják hogy nem engeded magad, akkor megcsinálják!
Én úgy tudom, hogy nem indul újra és nem hosszabbodik meg a garancia mivel az első év után már a 'Nokia korlátozott gyártói garancia' van érvényben.
Az a baj, hogy nem itt javítják hanem elküldik Pestre, így legfeljebb az ügyfélszolgálatossal vitázhatok aki aztán tényleg nem tehet semmiről.
A 22-es csapdája... :?

Nem, nem indul újra és nem hosszabbodik, de egy minimális ideig (egy hét vagy akár egy hónap) a Nokia ingyenesen javít minden olyan hibát amit az általa beszerelt alkatrész okozott.
Elvileg. Gyakorlatilag nem tudom ebből te mennyit fogsz látni. Viszont simán feljelentheted őket, mert nem tettek eleget a garanciális kötelezettségüknek (nem keresték meg az összes hibát, ami későbbi bajokat okozott), és elég ezt megemlíteni, egyből futárt küldenek a telefonodért :D
Nem éri meg nekik egy per, csak hogy neked új telefonod legyen :D
  • ZTE Blade - CyanogenMod 7
  • Haipad M7 - PhoenixMod [0805] v1.1
  • Asus Transformer TF101 32GB - Revolver 2.5, Clemsyn kernel v9, custom sound mod
Avatar
MrAngelo
Kiemelt 5. szint
Kiemelt 5. szint
Hozzászólások: 2972
Csatlakozott: 2009-01-13 kedd 10:26:07
Készüléktípus: LG G4 + Sony Xperia Tab Z
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Veszprém
Has thanked: 52 times
Been thanked: 86 times

Re: Nokia mintaboltok/szervízek véleményezése!

Hozzászólás Szerző: MrAngelo »

Tegnap visszakaptam a telefonom, tökéletes mint újkorában.

Tegnapelőtt kaptam egy emailt a Nokiától:
Tisztelt Uram!
Köszönjük a szíves türelmét. Arról szeretnénk tájékoztatni, hogy a készüléke meg lett javítva garanciában és vissza lett küldve a leadási helyre. Valószínűleg ma vagy holnap kap értesítést, hogy átveheti a telefont a leadási helyen.


Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult.
Üdvözlettel:

Nokia Ügyfélszolgálat
Reklamációs Osztály
Nagyon korrektek voltak, le a kalappal... akárki akármit mond. :taps2:
Az egyetlen kifogásolható dolog a sebesség (több mint egy hetet kellett várnom) de ettől függetlenül a pirospont jár nekik... ;)
Avatar
Jake
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2009-09-25 pén. 17:55:18
Készüléktípus: Samsung S8500 Wave Nokia 5130
Tartózkodási hely: Budapest XV.kerület
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nokia mintaboltok/szervízek véleményezése!

Hozzászólás Szerző: Jake »

Pólus Centeri Nokia mintaboltot ajánlom mindenkinek. Velem nagyon korrektek voltak. 2 Garanciális cserém volt.

1. Töltő-m nem működött bevittem és rögtön zokszó nélkül cserélték.

2. Mai nap elromlott a távirányítós headset alsó része. Reggel még tökéletesen működött,de munkából hazafele jövet akartam zenét hallgatni,iszonyú hangja lett,mintha egy gyűrött kazettát hallgattam volna.
Irány Pólus center. Mondtam mi a probléma gari papír persze nálam volt. Szervízes nem szólt semmit,azt mondta elhiszi,és adott egy új headsetet. Igaz ez a fekete helyett szürke de most ez nem érdekes


Mellesleg én is szervizben dolgozom. Mondjuk én Alcatel telefont javítok :D Minőségéről,meg a tervezésről nem is beszélnék :D Nálunk ügyfél az első,neki mindig igaza van. Bár ez lenne az összes szervizbe.
spartacus
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2010-08-22 vas. 12:55:04
Készüléktípus: 6700
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Nokia mintaboltok/szervízek véleményezése!

Hozzászólás Szerző: spartacus »

Most egy kicsit irigykedem a pestiekre, ott van lehetőség más boltba menni ha elégedetlenek vagytok. Debreceniként nem túl jó a helyzet, itt csak egy bolt van, ez pedig elég gyenge színvonalú. Amióta hozzányúltak a telefonomhoz, mindig újabb baja van, sőt azóta egyre jobban kotyog, recseg. Ráadásul flegmák és nagyképűek a srácok, csak nem tudom mire, talán követelmény? Lassan csere érett a teló, veszek inkább egy másikat, nincs kedvem oda járni.
Avatar
nsee
4. szint
4. szint
Hozzászólások: 1375
Csatlakozott: 2009-01-12 hétf. 20:04:50
Készüléktípus: Huawei M20 - LG G4
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: árnyékvilág
Has thanked: 75 times
Been thanked: 80 times

Re: Nokia mintaboltok/szervízek véleményezése!

Hozzászólás Szerző: nsee »

spartacus írta:Most egy kicsit irigykedem a pestiekre, ott van lehetőség más boltba menni ha elégedetlenek vagytok. Debreceniként nem túl jó a helyzet, itt csak egy bolt van, ez pedig elég gyenge színvonalú. Amióta hozzányúltak a telefonomhoz, mindig újabb baja van, sőt azóta egyre jobban kotyog, recseg. Ráadásul flegmák és nagyképűek a srácok, csak nem tudom mire, talán követelmény? Lassan csere érett a teló, veszek inkább egy másikat, nincs kedvem oda járni.
spartacus! Ne hagy magad keresztre feszíteni, héé! :D
Írhatsz a Nokia ügyfélszolgálatnak mi és, hogyan történik ott!!! Minél több visszajelzés akár pozitív akár negatív, annál nagyobb az esély a reagálásra.
Ilyen szempontból a Nokia sokkal jobb mint az átlag!
Vagy helyszínen a panasz/vásárlók könyve + fogyasztóvédelem említése, szükség esetén pedig ténylegesen hozzájuk is fordulni.
Huawei M20
LG G4
N8-00 Dark Grey
N95
gss
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 29
Csatlakozott: 2010-08-16 hétf. 20:12:20
Készüléktípus: n8
Has thanked: 8 times
Been thanked: 0

Re: Nokia mintaboltok/szervízek véleményezése!

Hozzászólás Szerző: gss »

Árkád nokia szerviz:
N82-t leadtam hétfön garanciális javitásra:mikrofon idönként nem müködik rendesen(elhalkulok a tuloldalon)+ felvált a kijelzö plexi jobb alsó sarka és mellette a piros gomb.
Ma már mehettem érte.
Csaj mondja hogy alkatrészt cseréltek helyben.(gondoltam mikrofon)
Kézbe véve látom hogy a hézag megmaradt.
Rákérdeztem,szervizes srác kijött,közölte hogy vmi fül le van törve,(elözö tulaj által járt másik szervizben is a tel.)garanciába nem cserélik,tud adni árajánlatot,egyébként mehetek fogy.védelemhez.
Itthon látom hogy a papiron keymat cover csere szerepel (semmi köze az elvált plexihez,de lehet hogy emiatt volt néha halk a hangom??!? )
Ha ujra panaszkodnak, hogy nem hallanak megpróbálok másik szervizt.
A hézag meg nem érdekel.


Nem tudja véletlenül vki hogy a 4400-as hang hiba mit jelent?(elözö tulaj ezzel vitte már vissza)
Válasz küldése
  • Similar Topics
    Válaszok
    Megtekintve
    Utolsó hozzászólás

Vissza: “Szervíz”