Nokia panaszok

A készülékek szervízes tapasztalataival, illetve szervízeléssel kapcsolatos témák
Fórum szabályok
Ebben a fórumban csak a készülékek gyári hibáival, szervizelésével kapcsolatos tapasztalatokat várjuk. A készülékeknek megvannak a saját topikjai általános célokra, tehát itt kizárólag szervízeléssel foglalkozunk. A nem ide tartozó témákat töröljük!
A fórum használat című topikot mindenképp olvasd el!
ati97
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2009-10-23 pén. 12:42:58
Készüléktípus: n97
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Nokia panaszok

Hozzászólás Szerző: ati97 »

Tisztelt Fórum Látogatók!

Panaszos levelem szeretném megosztani Veletek, önmagáért beszél. Úgy gondolom nem egyedi az eset, ha Valaki tud- adjon tanácsot!
Idézet:
"
Tisztelt Címzettek!

Segítségüket szeretném kérni mobiltelefon szervízelés, garanciális szabályok, jogok tekintetében.
A történetem nagyon röviden; vásároltam 2009 08.19.-én egy NOKIA N97-es új, független, "0"perces magyar menüs, magyar piacra gyártott készüléket, hivatalos telefonboltban, 2 év NOKIA garanciával. Tudni kell, hogy a készülék a NOKIA jelenleg futó csúcsmodellje, kiegészítőkkel együtt közel 200.000Ft.-ba került. A telefon első pillanattól használhatatlan volt, lefagyott, nem rezgett működése nevetségesen lassú volt. A NOKIA telefonos ügyfélszolgálata javasolta, új frissebb rendszert kell rá telepítenem. Megtörtént, nem változott. 2009 09.10.- én bevittem a budapesti EuroPark Nokia szervizébe. 2hét múlva jelezték elkészült. Átvettem, ám ott az üzletben kiderült, hogy rosszul van összerakva. Szétszedték, a hibát ott a helyszíni szervizben orvosolták. Kiderült továbbá, hogy a rezgő funkció továbbra sem működik. Otthagytam. 2 hét múlva ismét jelezték mehetek, elkészült. Rutinnal a pultnál összerakva az eladó által tesztelve meglepődve tapasztaltuk: továbbra sem rezeg, első hívásnál lefagyott, sőt újra sem indult. Az eladó válasza: ciki. Ismét otthagytam... 2009 10. 21.-én újból jelezték elkészült. A nagyszerviz hozzá sem nyúlt, csak balszerencséjükre(!) egy buta szakvéleményt küldtek, melyben erősítették, hogy szerintük a szerkezet jó, csak én, és a NOKIA boltos kollégák nem értünk hozzá! Nosza a szervízpultnál a szerelők (hárman!) összerakták, tesztelték,… talán működik, bár első indításra – szokás szerint- lefagyott. Sebaj már csak formázni (?) kell, beírtak kódokat, számokat, betűket, újraindították- sokáig semmi. Aksi ki, 1 perc szünet, hurrá beindult. A kollégák öröme azonban nem tartott sokáig mert kiderült hogy a szerviz T-MOBILE-os szoftvert telepített a gyárilag független telefonomra, és a PANNON –os kártyámmal nem is működne. Kiderült továbbá, hogy a térképek és a navigációs szoftver is eltünt a készülékről. A kis boltban többen is a „csodájára” jártak, bár minden kolléga nem tudta megnézni, ugyanis ismét lefagyott! Az egyik szerelő legyintve hozzáfűzte: „ sosem lesz belőle telefon”. Jelen dátumig a szerviz nem jelezte, hogy elkészült, vagy esetleg foglakoznának vele. A NOKIA ügyfélszolgálatán a panaszos kollégákkal immár tizenegyszer értekeztem az ügyben, de érdemi előrejutás az ígéreteken túl nem történt.
Kérdéseim lennének Önök felé, hogy meddig húzhatják a javítást, elfogadható-e, hogy egy 200.000Ft.-os mobiltelefon több mint 50 napja szervizben van, hozzá sem jutok. El kell-e fogadnom, hogy a garanciajegy alapján 7db alkatrészt cseréltek, bár valószínűleg a komplett készülék összesen nem áll ennyi cserélhető egységből. Jogosult lennék-e hasonló cserekészülékre a javítás ideje alatt?
Jogosult lennék-e új készülékre, mely lehetőség elöl a NOKIA azonnal elzárkózott.
Várom segítségüket, előre is köszönöm!
"
-Mindegy mit veszel csak N97-et ne! Nevetségesen lassú, használhatatlan...
Avatar
moco
Fő moderátor
Fő moderátor
Hozzászólások: 12730
Csatlakozott: 2009-01-06 kedd 15:36:40
Készüléktípus: Samsung Note 20
Nem:
Tartózkodási hely: Budapest
Has thanked: 930 times
Been thanked: 1093 times

Re: nokia panaszok

Hozzászólás Szerző: moco »

Jesszus! :o
Akkor Te nagyon kifogtad. Fogyasztóvédelem? Kiverném a balhét az biztos, vagy (ha tudnék angolul) tuti, hogy írnék levelet Nokiának. forum.nokia.com-ra.
Nagyon sajnálom.
De nem kell általánosítani, mert nagyon sok embernek teljesen jó az N97-e, nincs vele nagyobb gond. Ez is olyan lehet, mint 5800-nál. Az egyik iszonyú rossz, összeszerelésileg, minőségileg, szoftverileg, a másikkal meg semmi baj nincs.
VESZEKEDNI CSAK PRIVÁTBAN LEHET! AKI A FÓRUMBAN VESZEKSZIK,1 HÉTRE KITILTOM !! :deal:
S10+ Dual / SGS4
NBK
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: nokia panaszok

Hozzászólás Szerző: NBK »

Szia

Semmiképpen ne hagyd magad, mert ráülnek az ügyre. Mindenképpen nyomatékosítanod kell mind a szervíz, mint pedig a nokia ügyfélszolgálat irányában, hogy ha kell, polgári peres ügyben fogod a jogaidat érvényesíteni. Mindezek elött kérjél segítséget a http://www.fvf.hu oldalon, ez a fogyasztóvédelem fóruma, a lakhelyed szerinti békéltető testületet is keressed meg és indítsad el az eljárást. ( http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html ) Remélem mihamarabb sikerül a dolgaidat rendezni.
Avatar
Macika
6. szint
6. szint
Hozzászólások: 8928
Csatlakozott: 2009-05-01 pén. 11:47:34
Készüléktípus: Huawei P30 Pro 8 256
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest
Has thanked: 321 times
Been thanked: 605 times

Re: nokia panaszok

Hozzászólás Szerző: Macika »

ati97 írta:Tisztelt Fórum Látogatók!
Panaszos levelem szeretném megosztani Veletek, önmagáért beszél. Úgy gondolom nem egyedi az eset, ha Valaki tud- adjon tanácsot!
Idézet:
"
Tisztelt Címzettek!............................
Nyáron nekem is volt kálváriám a Nokiával, aki figyelte, tudja, hogy egy N85-ös volt az áldozat (ja nem, az áldozat én voltam, az alany volt az n85. :))

Akkor 3 hét után csereutalványt kaptam.
Nem tudom, én születtem-e burokban, vagy másoknál gyullad ki egy piros felkiáltójel a kijelzőn a szófiai Nokia CareLine-nál, ha hívják őket, de nem tudom hová tenni a dolgot.

Teljesen jogos az elvárás, hogy ezek után új készüléket adjanak!
Hiszen másnál nem jelentkezik így.

Nem tudom, mi a gond mostanában a Nokiákkal, de amit kapott a cég az N97 és az E52 modellek miatt...
Korábban 10 modellel együttvéve nem volt ennyi probléma, mint ezeknél egyenként...

bocs, lefaragtam az idézetből: moco
Avatar
botond
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 6811
Csatlakozott: 2009-01-06 kedd 11:09:08
Készüléktípus: Huawei P20 Pro
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Veszprém
Has thanked: 25 times
Been thanked: 58 times
Kapcsolat:

Re: nokia panaszok

Hozzászólás Szerző: botond »

Hát ez a fórum az oldal kérdéseivel foglalkozik, így később áthelyezzük a témát a megfelelő fórumba.
Avatar
moco
Fő moderátor
Fő moderátor
Hozzászólások: 12730
Csatlakozott: 2009-01-06 kedd 15:36:40
Készüléktípus: Samsung Note 20
Nem:
Tartózkodási hely: Budapest
Has thanked: 930 times
Been thanked: 1093 times

Re: nokia panaszok

Hozzászólás Szerző: moco »

:oopssign:
VESZEKEDNI CSAK PRIVÁTBAN LEHET! AKI A FÓRUMBAN VESZEKSZIK,1 HÉTRE KITILTOM !! :deal:
S10+ Dual / SGS4
Avatar
sozs
3. szint
3. szint
Hozzászólások: 614
Csatlakozott: 2009-01-26 hétf. 13:23:33
Készüléktípus: LG K42
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Kaposvár
Has thanked: 10 times
Been thanked: 36 times
Kapcsolat:

Re: nokia panaszok

Hozzászólás Szerző: sozs »

Egy kérdésem van, hol vetted a készüléket. Mert a jogszabály szerint TE az eladóval állsz jogi viszonyba, tehát nem a Nokiát és a szervizet kell kérni csere vagy pénzvisszafizetés miatt, hanem a boltot, hivatkozva a sokszori ugyanazzal a hibával való javítás neked jelentős kellemetlenséget okoz, ráadásul a hibát nem tudták javítani, így a hibás teljesítés miatt is kérhetsz cserét, vagy pénzvisszafizetést, de mind ezt a vásárlás helyén!
Az ügyedet nem szabad hagyni, mert szeret a Nokia kib@szni a vevővel, és azt veszed majd észre, hogy beázásra hivatkozva megvonják a garanciát! (igaz ez esetben nehéz lenne erre hivatkozni, hisz nem is használtad a telót, bár velem megjátszotta ezt a Nokia és anno az Erocsson is)
A szervizben is kellene lenni vásárlók könyvének ahol a hivatalos panaszodra érdembe 30 napon belül KELL vállaszolniuk.
Avatar
botond
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 6811
Csatlakozott: 2009-01-06 kedd 11:09:08
Készüléktípus: Huawei P20 Pro
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Veszprém
Has thanked: 25 times
Been thanked: 58 times
Kapcsolat:

Re: nokia panaszok

Hozzászólás Szerző: botond »

A topikot áthelyeztem ide.
NBK
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: nokia panaszok

Hozzászólás Szerző: NBK »

sozs írta:Egy kérdésem van, hol vetted a készüléket. Mert a jogszabály szerint TE az eladóval állsz jogi viszonyba, tehát nem a Nokiát és a szervizet kell kérni csere vagy pénzvisszafizetés miatt, hanem a boltot, hivatkozva a sokszori ugyanazzal a hibával való javítás neked jelentős kellemetlenséget okoz, ráadásul a hibát nem tudták javítani, így a hibás teljesítés miatt is kérhetsz cserét, vagy pénzvisszafizetést, de mind ezt a vásárlás helyén!
Az ügyedet nem szabad hagyni, mert szeret a Nokia kib@szni a vevővel, és azt veszed majd észre, hogy beázásra hivatkozva megvonják a garanciát! (igaz ez esetben nehéz lenne erre hivatkozni, hisz nem is használtad a telót, bár velem megjátszotta ezt a Nokia és anno az Erocsson is)
A szervizben is kellene lenni vásárlók könyvének ahol a hivatalos panaszodra érdembe 30 napon belül KELL vállaszolniuk.
Hiába a jogszabály, egy bolt akkor fog szóbaállni ilyen tekintetben a vásárlóval, ha a szervíz kiállítja a cseregaranciás okmányokat, mondván a telefon nem javítható vagy túl költséges a javítása, amíg ez nem történik meg, addíg a boltos jóindulatán múlik minden.(de hát azt tudjuk, hogy MO.-n nem jóindulatú egy boltos sem, persze tisztelet a kivételnek)
Másrészről meg a boltos mondhatja azt is, hogy elküldik független szervízbe vagy a KERMI-hez és ezek után azzal szokták riogatni a vásárlót, hogy ha bebizonyosodik, hogy a készülék nem gyártói hiba okán romlott el, akkor a KERMI költségeit a vásárló fizeti, ami nem kis összeg manapság.(30-40eFt). Na ekkor szokott a vásárló sarkon fordulni.....
Avatar
gibbontyuk
1. szint
1. szint
Hozzászólások: 60
Csatlakozott: 2009-02-28 szomb. 14:43:00
Készüléktípus: NOKIA N95 v31
Tartózkodási hely: a bányában:)
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: nokia panaszok

Hozzászólás Szerző: gibbontyuk »

Hi elvtársak ée elvtársnők!!
Én csak a kamera zooooooom gomb javitása garisan vittem el az egri PLÁZÁS NOK:servicébe , de már harmadszorra is kellene .
Ezt már irtam is régebben talán a szervizes topic-ban
A csávó mindig azt mondta 1 óra és készen van
A zoooooom gombot azóta sem lehet használni, mert nem műkszik!!!!!!!!!
Használat 1 basz.....ott nagy kattanás és vége!!!!!!
Én hová menjek(csak ne a pi....csba) ezzel a hibával??
még van a telón 1 fél év gari
Nagyon idegesit ez a hozzáállás
Mit tehetek???
Ami nem öl meg , az erősít!!!:):):) http://www.youtube.com/watch?v=ywUpoeqnFY0&NR=1
Válasz küldése
  • Similar Topics
    Válaszok
    Megtekintve
    Utolsó hozzászólás

Vissza: “Szervíz”